netarmanestan

گردشگری

netarmanestan

گردشگری

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل 5 ستاره کلوب سرا آنتالیا در منطقه لارا قرار دارد. هتل در کنار ساحل دریای مدیترانه قرار دارد و دارای 200 متر ساحل شنی اختصاصی است. ساختمان اصلی هتل پنج طبقه است اما دو ساختمان دیگر با تعداد طبقات سه و هفت نیز وجود دارند. سویس دهی هتل به صورت UALL است. هتل دارای 540 اتاق است که انواع استاندارد، خانوادگی، اتومان و دلوکس را شامل می شود که برای مسافران تور آنتالیا دارای امکانات بالکن، تلویزیون، حمام با سشوار، مینی بار، تهویه مطبوع و صندوق امانات است. هتل دارای پنج رستوران است که انواع غذاهای بین المللی و ترکی را سرو می کنند. هم چنین هفت کافه در هتل وجود دارند. فاصله هتل تا مرکز آنتالیا 21 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا ۱۱ کیلومتر است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به استخر های سرپوشیده و روباز، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، سونا، جکوزی، زمین بازی کودکان، تنیس، بسکتبال، والیبال ساحلی، دوچرخه سواری، نمایش، موسیقی زنده و شعبده بازی اشاره کرد.

هتل پانچ آنتالیا

هتل پانچ آنتالیا

هتل 3 ستاره پانچ آنتالیا در منطقه لارا قرار دارد. این هتل ساحلی است و دارای ساحل شنی اختصاصی است. هتل در 4 طبقه بنا شده و دارای 36 اتاق است که برای مسافران تور آنتالیا دارای امکانات مینی بار، حمام با سشوار، تلویزیون ماهواره ای و... است. هتل دارای استخر ۲ استخر و استخر مخصوص کودکان است. رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند. هتل تا فرودگاه آنتالیا حدود 30 دقیقه فاصله دارد اما به پارک آبی لارا بسیار نزدیک است. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به پذیرش 24 ساعته، اینترنت وایرلس، زمین تنیس، پارکینگ ، روم سرویس و لاندری اشاره کرد.

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره ونیزیا پالاس آنتالیا در منطقه لارا آنتالیا قرار گرفته است. هتل در سال 2003 افتتاح و در سال 2013 بازسازی شد. این هتل دارای شش ساختمان است و مساحتی بالغ بر 100000 متر مربع دارد. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و فاصله آن تا مرکز آنتالیا 20 کیلومتر و تا فرودگاه 15 کیلومتر است. هتل ونیزیا دارای 540 اتاق است که اتاق های استاندارد، خانوادگی، رویال سوئیت، ویلا دوبلکس  اتاق ویژه معلولین را شامل می شود و برای مهمانان تور آنتالیا دارای امکانات بالکن، تلویزیون، حمام با وان، مینی بار، تلفن و صندوق امانات است. هتل دارای یک رستوران اصلی به سبک بوفه، چهار رستوران آلاکارته با سرو غذاهای ایتالیایی، دریایی، چینی، برزیلی و آرژانتینی و یک اسنک رستوران است. هم چنین ده کافه در مکان هایی نظیر استخر، لابی و ساحل وجود دارند که انواع نوشیدنی و دسرها را سرو می کنند. از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره برای مسافران تور آنتالیا می توان استخر، سالن اسپا، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، سونا، جکوزی، مینی فوتبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، زمین بازی کودکان، پارک آبی، انیمیشن و نمایش شبانه را نام برد.

هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس داون تاون آنتالیا در منطقه کنیالتی شهر قرار دارد. هتل منظره رو به دریای مدیترانه و کوه های تاروس قرار دارد و دارای ساحلی شنی اختصاصی است. هتل دارای 360 اتاق است که شامل اتاق های استاندارد، دلوکس، خانوادگی، کانکت، سوئیت تراس و جونیور سوئیت است که برای مسافران تور آنتالیا دارای امکانات صبحانه، تهویه مطبوع، تلفن، مینی بار، تلویزیون ال سی دی، اینترنت پرسرعت و حمام با وان و سشوار است. سرویس دهی هتل به صورت UALL انجام می شود. هتل در فاصله ی بسیار کمی در مرکز شهر آنتالیا و در 18 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه، رستوران ساحلی، رستوران بین المللی و اسنک بار است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به استخر سرپوشیده و روباز، استخر کودکان، پارک آبی، باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، سونا، جکوزی، زمین تنیس، پینگ پنگ، دارت، اسکواش، آرایشگاه، مرکز خرید، کرایه اتومبیل، لاندری، صزافی و باغ اشاره کرد.

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل 5 ستاره سیده پرنسس آنتالیا در منطقه سیده شهر آنتالیا قرار دارد. هتل دارای 200 متر ساحل شنی اختصاصی است و سرویس دهی آن به صورت ALL است. فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا 65 کیلومتر و تا فرودگاه 60 کیلومتر است. معماری ساختمان هتل بسیار زیبا و چشم نواز است. هتل دارای 323 اتاق است که برای مسافران تور آنتالیا دارای امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون، بالکن و صندوق امانات هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی با سرو غذا به صورت بوفه برای تمامی وعده ها، دو رستوران آلاکارته و یک اسنک رستوران است. پنج کافه در هتل وجود دارند که یکی از آن ها در ساحل، یکی در استخر و یکی در لابی قرار دارند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به سه استخر روباز، یک استخر سرپوشیده، پارک آبی، اسلاید آب، حمام ترکی و بخار، سونا، ماساژ، مرکز تناسب اندام، کلاب کودکان، زمین تنیس، بسکتبال، واترپلو، نمایش، شعبده بازی، موسیقی زنده، اینترنت رایگان، سالن زیبایی، فروشگاه و رستوران اشاره کرد.

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا