netarmanestan

گردشگری

netarmanestan

گردشگری

بهترین هتل های دبی

هتل آپارتمان پنج ستاره ترید سنتر دبی Dubai Trade Centre Hotel Apartments در منطقه تجاری دبی واع شده است. میهمانان عزیز، با آبتنی در استخر و استفاده از سونا و جکوزی هتل؛ دمی را به آرامش سپری کنید.در تور دبی از امکانات این هتل زیبا استفاده کنید. وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند.این هتل آپارتمان دارای 492 اتاق می باشد. اتاقها، به سیستم تهویه مطبوع، مجهز میباشند.کارکنان پذیرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرین می باشند.این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد.اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل استراحت کنید.میهمانان میتوانند در فعالیت هایی نظیر تنیس شرکت کنند.شما نیز می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنید. درتور دبی خرداد 95 میتوانید از این هتل زیبا و مجهز استفاده نمایید.

هتل آپارتمان دبی ترید سنتر

هتل آپارتمان دبی ترید سنتر

هتل آپارتمان دبی ترید سنتر

هتل آپارتمان دبی ترید سنتر

هتل آپارتمان دبی ترید سنتر

هتل آپارتمان دبی ترید سنتر

هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا 171 اتاق دارد. کارکنان این هتل که از هتل های 2 ستاره دبی است مهربان و با دقت ، آماده خدمت رسانی میباشند. اتاقها، به سیستم تهویه مطبوع، مجهز میباشند.کارکنان پذیرش هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا ، شبانه روز پاسخگوی مسافرین می باشند.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد.در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

این هتلِ مناسب خانواده و مناسبِ سفرهای کاری، فعالیت‌‏های متنوعی را برای مهمانان فراهم می‌‏کند از جمله خرید، اسکی، رستوران‏‌های مختلف، ساحل و سرگرمی‏‌های دیگر. هتل در مجموع ۲۴۴ اتاق دارد که در ۵طبقه قرار گرفته‌‏اند. در این ساختمانِ مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع، استقبال از مهمانان در لابی هتل با پذیرش و چک‌اوتِ ۲۴ساعته صورت می‏‌گیرد. تسهیلات هتل عبارت‏ند از روزنامه، بار و رستوران، شبکه‌ی اینترنت بی‏‌سیم و خدمات خشک‌‏شویی. مسافرانی که با ماشین سفر کرده‏‌اند، می‏‌توانند از پارکینگ نزدیک هتل استفاده کنند. در تور دبی میتوانید بهترین لحظات را در این هتل سپری کنید.

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا


دیدنی های چین

اردک غول پیکر زرد چین

یک هنرمند آلمانی که اردک پلاستیکی پکن را طراحی کرده است، بیش از ۲۰۰ میلیون یوان (۳۲٫۲۶ میلیون دلار) در مدت نمایش یک ماهه این اردک در پکن کسب درآمد کرده است. نمایش این اردک ۱۸ متری بزگ پلاستیکی در دریاچه نمایشگاه باغ ملی و همچنین دریاچه کاخ تابستانی، سبب شد تا بیش از ۱۰۰ میلیون یوان درآمد صنعت توریسم برای پکن حاصل شود.هجوم توریستان از سراسر شهرهای چین برای تماشای این اردک و همچنین علاقه برای عکس انداختن با آن، علتی برای رشد اقتصادی بخش های دیگری از جمله فروشندگان محصولات جانبی، خوراک، مسکن و حمل و نقل شده است. با انتخاب تور چین برای سفر به چین امکان بازدید از این جاذبه ی زیبای چینی را دارید. با تور چین تعطیلات اردیبهشت 95 سفر خود را خاطره انگیز کنید.

اردک غول پیکر زرد چین

اردک غول پیکر زرد چین

دره جیوژایگو چین

دره جیوژایگو یا پارک ملی جیوژایگو به مساحت ۷۲ هزار هکتار در شمال سیچوان و درجنوب غربی چین است.دره جیوژایگو یکی از مناطق حفظت شده‌است که دارای چندین آبشار و دریاچه است و حدود ۱۴۰ گونه پرنده و نیز شماری از گونه‌های گیاهی و جانوری در خطر انقراضدر این دره وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به بز کوهی سیچوان و پاندای بزرگ اشاره کرد.این منطقه در سال ۱۹۹۲ به عنوان مکانی طبیعی در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

اضافه بر چشم انداز های بکر و دل نواز در زیستگاه رود جیوژایگو بیش از 140 پرنده، گیاه و حیوان منحصربه‌فرد زندگی می کنند که مشهورترین این جانوران خرس معروف پاندا ست .مساحت این ناحیه 72 هزار هکتار می باشد. و در سال 1992 میلادی به ثبت در میراث جهانی یونسکو رسید.

سرزمین افسانه‌ای که به آسودگی در دل کوهستان‌های آبا در تبت واقع در شمال غربی ایالت سیچوان قرار گرفته است. دره و رود جیوژایگو هفتمین میراث زیبای طبیعی جهان و از دیدنی های کشور چین از دید یونسکو شناخته می‌شود. قابل‌توجه‌ترین ویژگی این منطقه زیبا، آب شفاف و زلال رود است که با انعکاس تصاویر زیبای اطراف در آن طیف گسترده‌ای از رنگ‌های طبیعت را در برابر چشمان شما به نمایش می‌گذارد.

دیدنیها چین بدون تردید مشابه این ترکیب رنگ‌های طبیعی و زیبایی‌های آن را در هیچ جای دنیا نخواهید یافت. اگرچه می‌توان دیوار چین را بزرگ‌ترین مقصد گردشگران در چین از جنبه تاریخی دانست، اما باید اذعان داشت منطقه جیوژایگو اصلی‌ترین هدف گردشگران برای بازدید از مناطق طبیعی در کشور چین محسوب می‌شود. مردم چین اعتقاد دارند این منطقه یکی از شگفتی‌های طبیعی جهان به شمار می‌رود.

 

بهترین رستوران های کیش

رستوران خوان سالار کیش

این رستوران دارای یک سالن غذا خوری بزرگ می باشد و دارای محیطی آرام و دل انگیز برای مسافران تور کیش خرداد 95سرو غذا است کارکنان رستوران بسیار خوش برخورد می باشند.در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی با بهترین کیفیت سرو می شود.

 


رستوران پایاب کیش 

رستوران پایاب کیش که در مجاورت مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است ، قسمتی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است که به عنوان جاذبه گردشگری جزیره مورد توجه توریستان زیادی قرار می گیرد. این رستوران یکی از رستورانهای شناخته شده کیش است که بخاطر داشتن موزیک زنده در محیط خود یکی از رستورانهای موزیکال این جزیره نام گرفته.رستوران پایاب با ارائه گلچینی از خوشمزه ترین غذاهای سنتی ایران و خوراک های بین المللی در محیطی آرامش بخش و سنتی به بهترین شکل از میهمانان پذیرایی می کند و سعی می کند بهترین خدمات را به آنان ارائه دهد.در ضمن چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد گردشگرانتور کیش بهار 95می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .


رستوران آسیا کلاسیک کیش :

در این رستوران هم همانند دیگر رستوران های جزیره کیش علاوه بر غذاهای خوش طعم ایرانی غذاهای دریایی هم سرو می شود که دارای کیفیت بالایی می باشد این رستوران دارای محیطی آرام و زیبا می باشد .سرو غذا به همراه موسیقی زنده می باشد که برای گردشگرانتور کیش 95فضای متبوعی را ایجاد می کند البته به نسبت کیفیت غذا و فضای زیبای رستوران قیمت غذاهای بالاتر از رستوران های دیگر جزیره می باشد.

 

 

 


جاذبه های گردشگری آنتالیا

بلدیبی آنتالیا

منطقه بلدیبی آنتالیا در 38 کیلومتری آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر قرار گرفته است . این منطقه یکی از زیباترین مناطق آنتالیا به شمار می رود ، جاذبه تفریحی این منطقه باعث شده تا همه ساله عده بسیاری از مسافران تور آنتالیا خرداد 95 از این قسمت دیدن کنند . این منطقه کوهستانی دارای آب و هوای بسیار مطبوع بوده و طبیعت سر سبز آن پوشیده از درخت های نانج و کاج می باشد . این منطقه مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی می باشد . تور آنتالیا از شیراز

 

 


شهر بلک آنتالیا

این ساحل مجلل و زمین گلف از کوه های تاروس تا ساحل زیبای بلک و در 36 کیلومتری غرب آنتالیا واقع است.در این منطقه به دلیل وجود جنگل های کاج وساحل ماسه ای صنعت توریسم رواج زیادی دارد . این شهر دیدنی فاصله کمی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه دارد..هتل های متعدد 4و5 ستاره و زمین های گلف بسیاری در این منطقه وجود دارد.آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس ،تماشای بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی آبشار کورسونافلذت بردن از ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه هستند.می توانید برای گشت زدن در اطراف ساحل ،ماشین یا دوچرخه کرایه کنید .بلک در ساحل آک دنیز و در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.در ساحل ۱۷ کیلومتری بلک هتل های وتاسیسات مدرن فراوانی از سال ۱۹۹۰ تا به امروز احداث گردیده اند.فاصله بلک از پارک ملی کورشونلو ۲۰کیلومتر می باشد.جمعیت بلک ۹٫۷۸۱ نفر می باشد.راه رسیدن به منطقه بلک بسیار آسان و بهترین راه آن از شهر آنتالیا می باشد.امروزه در منطقه بلک ۴۷ هتل ومرکز گردشگری وگلف ۵ ستاره وجود دارد. تعدد تختهای منطقه بلک در مجموع بالغ بر ۴۵٫۰۰۰ تخت می باشد. ۱۰ عددتور آنتالیا قیمت مناسب زمین گلف با تمامی امکانات در عالی ترین سطح ممکن در منطقه بلک وجود دارد. ۲ زمین گلف در بهترین سطح ممکن نیز در حال سرمایه گزاری و ساخت می باشند.بعد از اتمام این دو مرکز تعداد تختهای منطقه بلک به ۴۷٫۵۰۰ تخت خواهد رسید.در بلک۵۰ زمین فوتبال، ۲۰۰ زمین تنیس آماده ارائه خدمت به ورزشکاران آماتور و سطح حرفه ای می باشد.در آنجا سالنهای کنفرانس زیادی باتمامی امکانات لازم برای برگزاری انواع جلسات و گردهمائی ها وهر نوع جشن و عروسی محیا می باشد.مسئولین منطقه بلک به توریسم زیبائی و سلامتی نیز اهمیت فراوانی قائل شده اند و نتیجه این تفکر جذب سرمایه گذاران این نوع توریسم با احداث زیرساختهای توریسم سلامتی و زیبائی در منطقه بلک این نقطه از ترکیه را بهترین مکان برای توریسم زیبائی و سلامتی مبدل ساخته اند.بلک تنها منطقه توریستی آنتالیا نمی باشد در عین حال جاذبه های فراوان طبیعی این منطقه از آنتالیا زبانزد خاص و عام می باشد.در بلک ۵۷۴ گونه گیاهی تاکنون شناسائی شده است.۲۹ گونه گیاهی موجود در بلک آنتالیا تنها در ترکیه و ۱ گونه گیاهی در دنیا فقط در بلک یافت می شود. تور آنتالیا خرداد 95 فرصت خوبی است تا شما از این شهر ساحلی زیبا دیدن فرمائید.

 

هتل های آنتالیا

هتل دلفین امپریال آنتالیا

 

معرفی هتل  دلفین امپریال مجلل وسلطنتی اخرین شاهکارمجموعه هتل های زنجیره ای دلفین با خدمات منحصربه فرد رستوران های بین المللی زیبا استخرهای با شکوه اب گرم همگی در انتضار پذیرای از شما میهمانان و گردشگران تور آنتالیا خرداد 95 نیز می باشد،دلفین امپریال هتلی پنج ستاره در منطقه لارا شهر انتالیا قرار دارد وفاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 10 کیلو متر وازنظر زمانی 15 دقیقه می باشد.هتل دلفین امپریال در سال 2012 ودر12 طبقه ساخته شده که مساحت هتل  در54000 هزار متر مربع است.این هتل هشتمین هتل برترآنتالیا ( در محدود هتل های ساحل لارا ) می شود ودر سال 2013 به عنوان یکی ازلوکس ترین و تاپ ترین هتل به انتخاب کاربران بوده است و خدمات یوال را به مسافرانتور آنتالیا بهار 95 ارائه میدهداین هتل یکی از تاپ ترین هتل های انتالیا می باشد که دارای استخر آب گرم. درایام نوروزو فصل های سرد در درجه (35) خواهد بود ودر مجموع هتل دلفین امپر یال دارای 650 اتاق استاندارد وسوئیت های لوکس میباشد در این هتل به کودکان بهای بیشتری داده می شود انواع و اقسام بازی ها و سر گرمی ها تدارک داده می شود و از عضو گروه هتل های  زنجیرهای delpin دلفین ها می باشد.امکانات هتل: گاو صندوق , ساحل اختصاصی , تراس , باغچه , فروشگاه , بار , تهویه هوا , اتاق ویژه غیر سیگاریها , روزنامه ,رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی امکانات تفریحی و سرگرمی: استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر ,ساحل اختصاصی , بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , کتابخانه , حمام ترکی , موج سواری , بولینگ

خدمات و سرویس هتل: خشکشویی , دکتر , پرستار و نگهداری کودکان , سرویس نظافت اتاق , سرویس نظافت اتاق vip , تبدیل ارز ,نگهداری اطفال , سرویس معلولین , اسانسور

 

 


هتل اورنج کانتی آنتالیا

معماری این هتل که به سبک آمستردام قرن 16 میلادی طراحی شده و انواع امکانات رفاهی را دارد، در راستای ساحل خصوصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. در اینجا با غذاهای اورگانیک هلندی و غذاهای اصیل عثمانی از گردشگران تور آنتالیا لحظه آخری خواهد شد. نمایش های روزانه ی انیمیشن و سرگرمی های عصرانه در محیط اطراف استخر 5000 مترمربعی هتل برگزار خواهند شد. کودکان می توانند از استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ مخصوص خود استفاده کنند. این ریزورت دارای فضایی مانند مقبره می باشد و حالتی شرقی دارد. حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ و سالن ورزشی ازجمله امکانات آن می باشند. مهمانان می توانند انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی را سفارش دهند. صبحانه به صورت بوفه و با غذاهای سنتی ترکیه ای سرو می شود. یک کافی شاپ، کافه ی مجاور استخر و کافه ی ساحلی نیز دارد. اتاق های این هتل منظره ای رو به خلیج زیبای آنتالیا و کوهستان تائوروس دارد. مبلمانی مدرن با نقاشی های فنلاندی داخل اتاق ها را مزیین نموده اند.از این هتل پیاده در عرض 5 دقیقه می توانید به مرکز شهر کمر برسید. فرودگاه آنتالیا نیز 45 کیلومتر با اینجا فاصله دارد. هتل اورنج کانتی دارای 512 اتاق و سوییت میباشد که تمامی اتاقها در ساختمان اصلی ( که در عکسها چندین ساختمان به هم چسبیده به نظر میبرسند) و تمامی سوییت ها در خانه های ویلایی و در روبروی اتاق های اصلی قرار گرفته اند. استخر مجموعه بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. تور آنتالیا دقیقه 90