netarmanestan

گردشگری

netarmanestan

گردشگری

هتل دلفین امپریال آنتالیا

هتل دلفین امپریال آنتالیا

 

معرفی هتل  دلفین امپریال مجلل وسلطنتی اخرین شاهکارمجموعه هتل های زنجیره ای دلفین با خدمات منحصربه فرد رستوران های بین المللی زیبا استخرهای با شکوه اب گرم همگی در انتظار پذیرای از شما میهمانان و گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 نیز می باشد.

دلفین امپریال هتلی پنج ستاره در منطقه لارا شهر انتالیا قرار دارد وفاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 10 کیلو متر وازنظر زمانی 15 دقیقه می باشد.هتل دلفین امپریال در سال 2012 ودر12 طبقه ساخته شده که مساحت هتل  در54000 هزار متر مربع است.این هتل هشتمین هتل برترآنتالیا ( در محدود هتل های ساحل لارا ) می شود ودر سال 2013 به عنوان یکی ازلوکس ترین و تاپ ترین هتل به انتخاب کاربران بوده است و خدمات یوال را به مسافران تور آنتالیا ارائه میدهد و در انتظار پذیرای از شما میهمانان و گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 نیز می باشد.

این هتل یکی از تاپ ترین هتل های انتالیا می باشد که دارای استخر آب گرم. درایام نوروزو فصل های سرد در درجه (35) خواهد بود ودر مجموع هتل دلفین امپر یال دارای 650 اتاق استاندارد وسوئیت های لوکس میباشد در این هتل به کودکان بهای بیشتری داده می شود انواع و اقسام بازی ها و سر گرمی ها تدارک داده می شود و از عضو گروه هتل های  زنجیرهای delpin دلفین بوده و در انتظار پذیرای از شما میهمانان و گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 نیز می باشد.

امکانات هتل: گاو صندوق , ساحل اختصاصی , تراس , باغچه , فروشگاه , بار , تهویه هوا , اتاق ویژه غیر سیگاریها , روزنامه ,رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی امکانات تفریحی و سرگرمی: استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر ,ساحل اختصاصی , بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , کتابخانه , حمام ترکی , موج سواری , بولینگ

خدمات و سرویس هتل: خشکشویی , دکتر , پرستار و نگهداری کودکان , سرویس نظافت اتاق , سرویس نظافت اتاق vip , تبدیل ارز ,نگهداری اطفال , سرویس معلولین , اسانسور

هتلهای پنج ستاره دبی

هتلهای پنج ستاره دبی

 

 

هتل 5 ستاره سوفیتل، واقع در ساحل جمیرا هتل یک کیلومتر تا تفریحگاه ساحلی شهر فاصله دارد و به خلیج فارس مشرف بوده و رستورانهای عالی، سونا و امکانات ورزشی خود را در اختیار میهمانان تور دبی قرار داده است.اتاقها بزرگ بوده و به اثاثیه هنری، بالکن اختصاصی، تلویزیون LCDو حمام با محوطه دوش مجزا مجهز میباشند.رستوران Rococo به سرو خوراکهای ایتالیایی مختلف میپردازد. میهمانان میتوانند از پاستاهای خانگی و نوشیدنی های متنوع لذت ببرند.ظرف 7 دقیقه سواره میتوان به مدیا سیتی و اینترنت سیتی شهر دوبی و منطقه آزاد جبل علی دست یافت. پارکینگ رایگان در اختیار علاقه مندان در تور دبی تیر 95 قرار دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، سونا، استخر روباز، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور، فروشگاه، بار، مجهز به سیستم تهویه، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق و... در تور دبی تابستان 95 می باشد.

 

 

 

هتل لمریدین دبی یکی از هتل های ۵ ستاره دبی است که با خدمات و امکانات عالی و تعداد زیادی هتل و سوئیت و … با دکوراسیون عالی، امکانات رفاهی خوب و … توریست های تور دبی را راضی نگه داشته است.هتل لمریدین دبی در دسته ی هتل های لوکس دبی به شمار می رود که برای ورزش و بازی نیز می توانید از زمین های گلف و سایر ورزش های دوست داشتنی این هتل استفاده کنید.برای تغییر ارز خود می توانید با اطمینان از صرافی هتل استفاده کنید.این هتل دارای یک باغ زیباست که برای استراحت عصر گاهی مسافران تور دبی و قدم زدن عالی است.ورزش تنیس در این هتل دارای امکانات عالی است که همه می توانند در تور دبی تعطیلات تیر 95 از آن استفاده کنند. آقایان و بانوان در صورت نیاز می توانند از سالن های آرایشی هتل هم استفاده کنند.از جمله اتاق های ویژه ی این هتل می توان به اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP  اشاره کرد.

 

 

هتل سی ویو دبی

 

 

هتل سی ویو دبی از هتلهای چهار ستاره و مجلل دبی در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده و دارای معماری و طراحی چشمگیری می باشد.این هتل به بندر و خلیج فارس مشرف بوده و در مجاورت فرودگاه بین المللی و مراکز اصلی تجاری شهر، یعنی ، بردبی، و دیره واقع شده است.  میهمانان تور دبی می توانند از اتاق های کاملا مجهز، راحت، با چشم انداز تماشایی و خدمات شبانه روزی منظم هتل لذت ببرند، تمام ۱۰۷ اتاق و سوئیت هتل سی ویو دبی مبله می باشند و دارای 5 رستوران و بار است که انواع خوراک های خوشمزه بین المللی را در محیطی دوست داشتنی سرو می کند و برخی از رستوران ها و تریاهای هتل نیز، به برگزاری انواع تفریحات زنده در تور دبی تعطیلات شهریور 95  می پردازند.

طبقه ی هفتم هتل سی ویو دارای اتاق های مخصوص برگزاری جلسات و تشریفات اداری است که دارای ۴۰ نفر ظرفیت می باشند. میهمانان تور دبی می توانند برای استراحت و تفریح از استخر روی پشت بام این هتل استفاده کنند. استخر روباز هتل از چشم انداز دریا برخوردار بوده و ورزشگاه واقع در پشت بام نیز، تجهیزات مدرن و با کیفیت را به علاقه مندان در تور دبی شهریور 95  ارائه می دهد.

 

 

 

 

بهترین هتل های استانبول

هتل مجلل The Ritz-Carlton، از موقعیتی ممتاز در قلب شهر استانبول برخوردار بوده و به چشم انداز تنگه بسفر مشرف میباشد. از امکانات فوق العاده هتل میتوان به مرکز عالی آب گرم و غذاخوری های خوش خوراک آن اشاره داشت.هتل، توسط جاذبه های فرهنگی منطقه Dolmabahce شهر استانبول احاطه شده است. گردشگران تور استانبول میتوانند روی تختهای آفتاب ایوان هتل به استراحت پرداخته و از تماشای محیط زیبای اطراف لذت ببرند. عصرها، موسیقی زنده در ایوان هتل برگزار میشود. رفع خستگی در جکوزی و یا آبتنی در استخر روباز هتل به میهمانان توصیه میشود.پس از سپری کردن یک روز پر مشغله و یا گشت و گذار در شهر، تمدد اعصاب در مرکز آب گرم هتل بسیار دلچسب خواهد بود.رستوران هتل در محیطی آراسته، به سرو نسل جدید خوراکهای مدیترانه ای پرداخته و در وعده های صبحانه، ناهار و شام با ارائه منو، پذیرای میهمانان تور استانبول میباشد. سالن لابی و تریای با کلاس RC هر یک به ترتیب به سرو چای عصرگاهی و گلچینی از بهترین نوشیدنی ها میپردازند.اتاقها به سبک سنتی و قاره ای آراسته شده و به لوازم مدرن مجهز میباشند.مسافران تور استانبول تابستان 95 میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

هتل ریتز کارلتون استانبول

 

هتل ریتز کارلتون استانبول

 

هتل ریتز کارلتون استانبول

تور روسیه

تور گرجستان

تور آنتالیا

تور کیش

تور آنتالیا تابستان

تور آنتالیا

تور اصفهان

تور شیراز

تور کیش

تور استانبول

تور استانبول

تور مشهد

جاذبه های گردشگری کیش

رویال راک کیش مجموعه ای است که شامل چند صخره با جنس گرانیتی در اندازه های بزرگ و کوچک می باشد ، مراحل به وجود آمدن این سایت به این صورت است که در ماه اسفند سال 1387 بعد از به گل نشستن بارج حامل صخره های گرانیتی که به وسیله ی یدک کش بلژیکی که سی رویال نام داشت از عمان به سمت بحرین حمل می شد که در راه طوفان شد و به ساحل های کیش به درون آب ریخته شد . این مجموعه زودتر از آنچه انتظار می رفت به زیستگاه بسیار زیبایی برای آبزیان تبدیل شد. شما مسافران در سفر تور کیش تیر 95 می توانید این سات که دارای عمق 12 متر می باشد و دارای انواع گونه هی ماهی می باشد و بستری مصنوعی برای این موجودات است را بازدید کنید. این مجموعه در اسکله تابان قرار دارد.

 

 

اسکوتر برقی کیش که همان دوچرخه و یا موتور کوچک برقی می باشد که گردشگران می توانند در جاده مخصوص با اسکوتر به تماشای جاهای دیدنی و زیبای کیش بروند. اسکوتر دارای باطری می باشد که قابل شارژ است و تا یک ساعت می توان با آن به گشت و گذار بپردازید و نحوه استفاده از آن بسیار ساده می باشد با گاز و ترمز قابل کنترل است. گردشگران تور کیش مرداد 95 می توانند در مرکز های تفریحی کیش مثل پارک ساحلی مرجانی و اسکله تفریحی اکوتر برقی را اجاره کنند ، البته باید تمام قوانین و شرایط مربوط را نیز رعایت کنند. بعضی از قوانین به شرح زیر است :
با سرعت مطمئن برانید.
از سمت راست برانید.
مراقب کودکان و سالمندان باشید.
زمان خود را در نظر داشته باشید که شارژ باطری تمام نشود و به موقع به ایستگاه برسید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که در سفر تور کیش نوروز 96 خود این تفریح لذت بخش را تجربه کنید.