netarmanestan

گردشگری

netarmanestan

گردشگری

هتل ریوا تکسیم استانبول

هتل ریوا تکسیم استانبول

هتل ریوا تکسیم استانبول جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل در میدان تقسیم واقع شده است.رای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول در نزدیکی ایهتل ریوا وسایل حمل و نقل عمومی واقع شده اند. ترانسف فرودگاهی یکی امکانات هتل برای میهمانان خدو می باشد. خیابان استقلال در چند متری این هتل قرار دارد. رای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول همه اتاق ها در این هتل از حمام خصوصی برخوردارند. صبحانه هتل ریوا تکسیم به صورت بوفه می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزیمیهمانان تور استانبول ، خدمات خانه داری میهمانان تور استانبول، صبحانه در اتاق، انبار، گاوصندوق، آسانسور، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل ریوا تکسیم استانبول

تصویر هتل ریوا تکسیم استانبول

تصویر لابی هتل ریوا تکسیم استانبول

تصویر رستوران هتل ریوا تکسیم استانبول

تصویر اتاق هتل ریوا تکسیم استانبول

تصویر اتاق هتل ریوا تکسیم استانبول

تصویر اتاق هتل ریوا تکسیم استانبول

تصویر اتاق هتل ریوا تکسیم استانبول

 

هتل های دبی

هتل آپارتمان نون دبی

هتل آپارتمان 4 ستاره نون (Noon) در قسمت البرشا دبی قرار دارد  این هتل 45 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات وسایل چوبی، تلویزیون، ماهواره، وسایل اشپزخانه، فر و حمام شخصی می باشد.

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 35 دقیقه با ماشین و تا دبی مال 12/1 کیلومتر و تا مال امارت 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. کردشگران تور دبی تابستان 95می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.

امکانات هتل آپارتمان نون دبی

استخر سرباز، سونا، باشگاه، پذیرش 24 ساعته، لاندری، فکس، کپی، اتاق خانوادگی، آسانسور، خدمات گردشگری، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

هتل زاین اینترنشنال دبی

هتل سه ستاره زاین اینترنشنال (ZainInternational) دبی در منطقه دیره واقع شده و 77 اتاق ارائه می دهد که دارای امکانات بالکن، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار و ... هستند. فاصله هتل تا ایستگاه متروی الریگا 5 دقیقه پیاده روی است که می توان از آنجا با طی 2 ایستگاه به منطقه بر دبی رسید. در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی همراه بشقاب غذاهای دریایی سرو می شود و گردشگران تور دبی شهریور 95 می توانند از طعم غذاهای آن لذت ببرند.  

امکانات هتل زاین اینترنشنال دبی

آسانسور، تراس، استخر سر باز، سونا، باشگاه، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، روزنامه، سیستم تهویه، وای فای رایگان.تور دبی تابستان 95

 

هتل داماک میسون کور جاردین دبی

هتل 5 ستاره داماک میسون کور جاردین (DAMAC Maison Cour Jardin) در خیابان ابرج دبی واقع شده و 355 آپارتمان لوکس ارائه می دهد که دکوراسیونی به سبک عربی دارند و از پنجره های اتاق، داون تاون دبی کاملا نمایان است. هتل 5 دقیقه رانندگی تا ایستگاه متروی "بیزنس بی" فاصله دارد و همچنین خیابان "بی" که مملوء از رستوران ها و مغازه هاست در چند قدمی هتل واقع شده است.تور دبی تابستان 95

همه آپارتمان ها بزرگ هستد و نور مناسبی دارند و از امکانات آن ها می توان به حمام مجهز، آشپزخانه مجهز، تلویزیون، ماهواره و ... اشاره کرد. در کافه "میسون" این هتل غذاها و نوشیدنی های متنوع بین المللی موجود می باشد و این کافه با دکور زیبای خود چشم انداز تماشایی از کانال دارد.

فاصله هتل تا مرکز مالی بین الملل 10 دقیقه رانندگی و تا دبی مال و فواره 5 دقیقه رانندگی است و گردشگران تور دبی شهریور 95 می توانند از اتوبوس شاتل رایگان نیز استفاده نمایند. فرودگاه بین المللی دبی که نزدیک ترین فرودگاه به این هتل می باشد در فاصله 12 کیلومتری هتل است که ترانسفر فرودگاهی بنا به درخواست مسافران تور دبی شهریور 95ارائه می گردد.

امکانات هتل شامل :استخر سر باز، باغ، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی کودکان، حمام ترکی، باشگاه کودکان، رستوران، نگهداری از کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

هتل تکسیم گونن استانبول

هتل تکسیم گونن استانبول

هتل تکسیم گونن استانبول در میدان تقسیم قرار گرفته است و جزء هتل های 4 ستاره این شهر می باشد.این هتل در کل 153 اتاق و 3 عدد سوییت دارد. برای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول در رستوران هتل غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود و چند رستوران در این هتل وجود دارد که یکی از آنها بر روی پشت بام هتل واقع شده است.برای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول برای میهمانان هتل یک سالن ورزشی بدنسازی هم در نظر گرفته شده است.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، صندوق امانات، اینترنت وایرلس رایگان، استخر سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی، حمام ترکی و بخار، سالن بدنسازی، ماساژ، سالن کنفرانس، لباسشویی،خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، اتاق های مخصوص عروس و داماد، صرافی، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، تهویه، بار، گرمایش، گاوصندوق، ترانسفر فرودگاهی میهمانان تور استانبول  و... می باشد.

 

 

تصویر هتل تکسیم گونن استانبول

تصویر هتل تکسیم گونن استانبول

تصویر لابی هتل تکسیم گونن استانبول

تصویر اتاق هتل تکسیم گونن استانبول

 

دیدنی های مشهد

فریزی مشهد

در دامنه رشته کوه عظیم بینالود و در میان کوههای سربه فلک کشیده. منطقه فریزی، با قدمتی چندین هزارساله چون نگینی درخشان خودنمایی می کند. این مکان در 75 کیلومتری جنوب غربی مشهد در سرسبزترین دره های بینالود، واقع شده است. نام فریزی برگرفته از فر، به معنای شکوه و عظمت، و زی به معنای زندگی می باشد. راه ارتباطی این منطقه تماما آسفالته بوده و به دلیل موقعیت کوهستانی منطقه دارای چشم اندازی بسیار زیبا می باشد. این راه در امتدادجاده آسیایی (سنتو) از داخل شهر گلبهار می گذرد و در مسیر از معادن سنگ آهک خیج ، روستای خیج و سپس در روستای ییلاقی و دیدنی آبقد امتداد می یابد. مسافران تور مشهد شهریور 95 میتوانند از این منطفه زیبا دیدن فرمایند. 

دریاچه چالیدره مشهد

دریاچه چالیدره مشهد

دریاچه چالیدره مشهد شهر طرقبه از آبادی های بزرگ طوس قدیم می باشد و در بین رشته کوه های بینالود واقع شده است. دارای مراکز مختلف گردشگری و توریستی و از جمله مناطق با اب وهوای خوب مشهد محسوب می شود  . دریاچه چالیدره مشهد هم از مرکزهای توریستی شهر طرقبه مشهد می باشد و در سال میزبان افراد زیادی از کشور های اطراف خلیج فارس و دیگر کشور ها که به مشهد سفر می کنند می باشد و از لحاظ ارزی نقش مهمی در منطقه دارد.تورمشهد شهریور 95

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز مشهد در 15 km غرب شهر مقدس مشهد در شهر گردشگری شاندیز استان خراسان رضوی قرار گرفته است. پارک جنگلی شاندیز مشهد در منطقه ییلاقی واقع شده است که فضای سبز خیلی زیبایی دارد که گردشگران تورمشهد از بازدیدکنندگان این منطقه ییلاقی می باشد و رودخانه ای در پارک جنگلی شاندیز مشهد وجود دارد که بسیار آرامش بخش می باشد و از زیبایی های پارک جنگلی می باشد. چشم انداز پارک جنگلی موجب جذب گردشگران تورمشهد می شود , ارتفاع پارک جنگلی شاندیز مشهد از سطح دریا 1400 متر می باشد.تور مشهد شهریور 95

آدرس پارک جنگلی شاندیز مشهد : جاده مشهد به سمت ابرده و زشک

پارک امت مشهد

پارک امت در انتهای سی متری طلاب واقع شده است و از جمله پارک های تحت نظارت شهرداری منطقه 5 مشهد می باشد. این پارک درسال 1366 ش. تأسیس شده و دارای 30300 مترمربع مساحت است. ازامکانات مختلفی تفریحی و بهداشتی و رفاهی پارک امت می توان به شهربازی و غرفه های عرضه نیازمندی های شهروندان و مجموعه فرهنگی تفریحی اشاره کرد. درمجموعه شهر بازی پارک امت، نه دستگاه مختلف از قبیل فان فار و بشقاب پرنده و دیگر تجهیزات تفریحی جهت استفاده کودکان و نوجوانان وجود دارد و بخش های مختلف پارک با چمن و گلکاری و امکانات روشنایی و انواه درختان و گونه های گیاهی زینت یافته است.تور مشهد شهریور 95

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

 

روستای جاغرق در فاصله 21KM از منطقه جنوب غربی مشهد مقدس و بافاصله تقریبی 7km جنوب غربی شهر طرقبه قرار دارد که به ده های کردینه ، طرقدر، تغاره ، عنبران و شاندیز است . منطقه  جاغرق یکی از مناطق گردشگری تور مشهد شهریور 95 بحساب می اید و دارای آب و هوای معتدل کوهستانی میباشد . این منطقه در فصل تابستان هوای معتدلی دارد و در فصل زمستان بسیار سرد می شود.  رستوران ها و مکانهای اقامت موقت در اطراف رودخانه و یا به صورت جزیره در مناطق مختلف روستا بنا شده است که در تابستان مکان خوبی برای استراحت و تفریح مسافران تور مشهد و افرادی که عاشق طبیعت هستند می باشد . 

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک سیتی ااستانبول در میدان تقسیم واقع شده است. این هتل در سال 2008 ساخته شده و در مجموع 181 اتاق دارد. لابی و اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس رایگان تجهیز شده است. برای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول در نزدیکی این هتل مرکز همایشات استانبول، مراکز اصلی شهر و جاذبه های تاریخی و فرهنگی استانبول قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در 5 کیلومتری هتل نیز کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار گرفته دارند. همچنین برای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول رستوران و بار کامپس بر روی پشت بامهتل تایتانیک سیتی واقع شده اند.

 

امکانات هتل شامل:

امکانات رفاهی: رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ،صبحانه در اتاق، بار، آسانسور، مجهز به سیستم تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بوفه، سرویس نگهداری اطفال، مرکز بدنسازی، خدمات خانه داری میهمانان تور استانبول ، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، خدمات کرایه اتومبیل و... می باشد.

امکانات تفریحی: استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار و... می باشد.

 

 

تصویر هتل تایتانیک سیتی استانبول

تصویر لابی هتل تایتانیک سیتی استانبول

تصویر رستوران هتل تایتانیک سیتی استانبول

تصویر استخر هتل تایتانیک سیتی استانبول

تصویر اتاق هتل تایتانیک سیتی استانبول

تصویر اتاق هتل تایتانیک سیتی استانبول